Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Обмін та повернення товарів Відповідно до статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право на обмін або повернення товару належної якості протягом 14 днів з дня покупки, за умови збереження товарного вигляду, споживчих властивостей, а також наявності документа, що підтверджує факт покупки. Однак, звертаємо вашу увагу на наступне: 1. Товари, виготовлені на замовлення: Наші товари виготовляються індивідуально під замовлення кожного клієнта. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", товари, виготовлені на замовлення, не підлягають обміну та поверненню, якщо вони не мають істотних недоліків. Це означає, що ви не можете повернути або обміняти товар належної якості, який був спеціально виготовлений або змінений за вашим запитом. 2. Повернення та обмін товарів з дефектами: Якщо товар має виробничі дефекти або був пошкоджений під час доставки, ви маєте право на його обмін або повернення. У такому випадку: Повідомте нас про проблему протягом 14 днів з моменту отримання товару, надіславши електронний лист на адресу guculka2017@gmail.com із зазначенням номера замовлення, вашого імені та описом дефекту. Ми запропонуємо вам обмін товару на аналогічний або повернення коштів. У разі повернення коштів, вони будуть виплачені протягом 14 днів після отримання нами товару та підтвердження його дефекту. 3. Витрати на повернення: У разі повернення товару з дефектом, ми покриваємо всі витрати на зворотну доставку. Якщо повернення здійснюється з іншої причини, витрати на доставку несе покупець. 4. Виключення: Відповідно до чинного законодавства, компанія може відмовити у поверненні та обміні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у Переліку непродовольчих товарів, що не підлягають поверненню та обміну. Це стосується, зокрема, товарів, виготовлених на індивідуальне замовлення.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.